אטלנטה מהממת את פילי ופיניקס עולה ל-0-1 בגמר המערב / רועי וחגי

שני משחקים הלילה. דווין בוקר נתן את הטריפל דאבל הראשון בקריירה כל הדרך לניצחון גדול של הסאנס בראשון ביניהם. במשחק השני אטלנטה מנצחת בסדרה בזכות משחק גדול של קווין הרטר.

פיניקס סאנס (1) 120-לוס אנג'לס קליפרס (0) 114

40 נקודות, 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים לדווין בוקר בניצחון.

המחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה עם לא פחות מ-18 שינויים בהובלה ודקות נהדרות של דמרקוס קאזינס ופול ג'ורג', אבל אף קבוצה לא הצליחה לייצר יתרון גדול יותר מ-5 נקודות (54-57 במחצית לסאנס). נראה שהם מצליחים לברוח כשעלו ל-68-76 ברבע השלישי, אבל דקות נהדרות של ג'ורג' ורג'י ג'קסון הפכו את זה ל-84-78.

ואז הגיע בוקר. ריצה נהדרת שלו, 16 נקודות רצופות, החזירה ל-93-93 ומאוחר יותר הסאנס ברחו ליתרון גדול, 95-105. הקליפרס הורידו והם ברחו שוב, הפעם ל-106-116. 5 נקודות ואסיסט של רונדו הורידו ל-114-116, אבל טעות בהגנה של הקליפרס אפשרה לבוקר ליי-אפ קל ויתרון של 4 נקודות, 20 שניות לסיום.

בפיניקס, בוקר כיכב עם 40 נקודות (29 במחצית השנייה), 13 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. אייטון קלע 20 עם 9 ריב', ברידג'ס 14, קראודר 13, קמרון ג'ונסון 12 וקמרון פיין 11 עם 9 אסיסטים. כל הסאנס הלכו 9 פעמים לעונשין, 7 מהזריקות היו של בוקר.

אצל הקליפרס, ג'ורג' הוביל עם 34 נקודות (0 מ-5 מהשדה ברבע האחרון). רג'י ג'קסון קלע 24 ודמרקוס קאזינס 11 מהספסל, כולן ברבע השני.

פילדלפיה76 – 96 אטלנטה הוקס – 103 (אטלנטה מנצחת בסדרה 3-4)

משחק 7 טיפוסי שכולל הגנות טובות והחטאות רבות. אמביד והאריס היו מעולים בפתיחה עבור הסיקסרס. אמביד תפר זריקה אחרי זריקה והצליח להדביק לקפלה עבירות. טובייס המשיך לייצר דרך הג'אמפ שוט והחדירות שלו. הרטר בלי החטאה ברבע הראשון וקולינס שמרו את ההוקס במשחק והיו היחידים ששיחקו באופן יעיל מבחינה התקפית. יאנג פתח את המשחק רע והחטיא את ששת זריקות השדה הראשונות שלו אך הצליח לסדר מבטים טובים לחברים.

ברבע השני גאלו איפס קצת את היד ותפר 2 שלשות בתחילת הרבע. באופן מאוד מפתיע אוקנגוו הרוקי עושה עבודה לא רעה על אמביד ומונע ממנו להגיע לטבעת בקלות שמאפיינת את אמביד. הסיקסרס לא ממש מצאו את עצמם בתחילת הרבע, כאשר האריס על הספסל, ואיבדו לא מעט כדורים. הגנתית פילי עשו עבודה מצוינת וההוקס מיעטו להגיע למצבי זריקה נוחים במעבר או ללובים במשחק עומד. קרי הגיע לרבע השני וקלע מספר סלים וסיים את החצי עם 10, אמביד עם 15 והאריס עם 10. חוץ מהם אין שחקן של הסיקסרס עם יותר מ-3 נקודות. יאנג מסיים מחצית מזעזעת של 1/12 מהשדה וגם בוגי היה חלש עם 2 נקודות בלבד. למרות כל האמור לעיל ההוקס יורדים למחצית עם יתרון 2 נקודות בזכות מחצית מעולה של הרטר עם 12 וקולינס עם 10.

ברבע השלישי קפלה, שלא היה פקטור בחצי הראשון, נכנס קצת יותר למשחק בזכות כמה לובים שהחברים מסדרים. יאנג ממשיך בקליעה הרעה שלו וכבר נמצא על 1/14 מהשדה. מזלו שהרטר בסביבה ופשוט לא מצליח להחטיא. אמביד נחלש מהחצי הראשון ומתקשה לקלוע ולשחק אגרסיבי באזור הטבעת. דווקא סימונס נכנס טוב לרבע השלישי בזכות משחק אגרסיבי בהגנה ובמעבר. סימונס יצא והאינטנסיביות ההגנתית נחלשת אצל הסיקסרס וגם הקושי לכפות משחק מהיר וזריקות קלות לפילי. חוסר ריכוז של פילי במסירות מרושלות וירידה לא טובה להגנה מונע מהם לעלות ליתרון והרבע נגמר ביתרון 5 להוקס.

רבע 4, פילי מתקשים לצבור מומנטים עם החטאות של מבטים טובים, אבל הדומיננטיות של אמביד ומשחק הגנה משובח של כלל הקבוצה שומרים את זה צמוד. בקרב ההוקס היחידי שממשיך לתפקד באופן עקבי הוא הרטר. יאנג ממשיך להחטיא סלים שביום רגיל הוא מכניס בעיניים עצומות. ההגנות של 2 הקבוצות מתהדקות ואין סלים קלים. 3 דקות לסיום, ההוקס ביתרון נקודה אחרי שטייבול מחמיץ זריקה מהקו. יאנג עם לוב לקפלה ושלשה, והאריס מהצד השני שומרים את זה על נקודה. הרטר בפיק&רול עם יאנג עולה לשלוש ומקבל עבירה מטייבול. הרטר מדייק ונותן יתרון 4. פילי יוצאת להתקפה בה גאלו חוטף לאמביד ורץ ל-2 קלות מה שלמעשה סוגר את המשחק ועד לסיום פילי שולחת את ההוקס לזריקות בקו בניסיון לצמצם. ההוקס מצליחים לנצח את פילי 4-3 ולעלות לגמר המזרח לראשונה מאז 2015.

לפילי אמביד 31 ו-11 ריב', האריס עם 24 ו-14. סימונס עם 13 אס' ו-8 ריב', קרי עם 16.
להוקס 5 שחקנים בדאבל פינגרס: הרטר במשחק מעולה עם 27, יאנג עם 21 (5/23 מהשדה) ו-10 אס'. קולינס 14 ו-16 ריב', קפלה 13 וגאלו עם 17.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
184 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
2 years ago

ברכות, חגי.
זה לא היה קל לצפייה, אבל במאני טיים האיש שלך נתן עבודה.
.
אבל עם כל הכבוד ליאנג, אטלנטה, וההישג הבאמת מרשים –
הדבר היחיד שיש לי בראש זה –
.
בוקר טוב!!!
.
תודה, חברים.

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה חבר.
עכשיו לך תנגב את שמעון וברוך על השטויות שהם רשמו בבלוג. (חדשות רעות לטריי שמעון עוד הפעם על העגלה שלו ושכח איזה שחקן חביב הוא )

גיא הירוק
Admin
2 years ago

כללי ה-CBA קובעים במפורש שברגע שאתה מלכלך על כוכבי הקבוצה,
מבוטל המוני לעגלה לצמיתות.
.
שמעון כתב בתחילת השנה "טעיתי, טריי לא כוכב"
(לא ציטוט מדויק. שמעון לא משתמש בפסיק…)
.
לכן אני לא מודאג בכל הנוגע לסאנס,
בשורותיה משחקים "לא מסוגל לשמור על קונוס" ו-"אגואיסט" (חייבים לציין שהפעם הזו ששמעון חבר לבנג'ו במתקפה על בוקר היא לא אופיינית. הוא בדרך כלל אוהב שחקנים שזורקים הרבה. אבל אז נזקרים שהטיעון המרכזי היה שג'וש ג'קסון צריך לשחק יותר…)
.
שיהיה לכם בהצלחה!

חגי "התותח" ניסני
Editor

ענק. ושוב תודה. נקווה שנתראה במקום שאין בו חשיכה (כלומר בגמר)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי טריי זה לא המשחק לרשום את זה טנש….היו משחקים טובים אחרים עשית סימונס קיבלת לדאנק ומסרת לטייבול

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בנג'ו… אם רק היינו מקשיבים לו ג'וש ג'קסון כבר היה היום mvp.
זה ברור שבוקר עשה הכל כדי להרוס לו את הקריירה.

thetroll
thetroll
2 years ago

גילרי היית ונשארת אותו פ..ן שמח שאני כבר לא מבזבז את זמני היקר עליך אבל הייתי חייב להגיב על הקשקושים שלך בשקל.
1. בוקר בפירוש הרס לג'קסון את הקריירה ולדעתי במתכוון. 2. בכית על זה שהסאנס שיחררו את וורן. כמות הטעויות שלך היא בלתי נגמרת.
3. לגבי הסאנס בבקשה לינק לדראפט של 2017/8 ותקרא את התחזיות שנתתי. אמרתי שהבחירה באיטון ומיקל ברידג'ס מבשרת טבעת – לא פחות – לפיניקס אם רק יצליחו להביא רכז על. זה היה נגד הבון טון והבכיונים שהיו שם . כולם היו חמים על זהייר סמית אני היחיד שאמרתי שהבחירה במיקל ברידג'ס היא נפלאה. . אם יש לך טיפת יושרה אז בבקשה נא תגובתך על תגובות 232.2. 316.2. ושים לב שכששאלו מה הם צריכים את ברידג'ס כשיש להם את ג'קסון התשובה שלי היתה שהם יכולים לשחרר את ג'קסון. אז כבר התחילו להזדחל שמועות על העניינים שלו עם סמים (לדעתי השילוב של ההתעמרות של בוקר בו והסמים זה מה שהרס פרוספקט נהדר -ולידיעתך הוא עדין אחד מהשחקנים שאני הכי נהנה לראות בליגה כשהוא משחק… השנה עשיתי היכרות עם דטרוייט).
לגבי בוקר כתבתי בעבר לא אחת שהוא שחקן נהדר אבל הם לא יגיעו לכלום אם הוא לא ישנה את הראש הסוציומטי שלו. אם הוא לא יתבגר. כידוע אני אוהד פיניקס בסתר (יש לי חיבה מוזרה לקבוצה הזאת מאז ומתמיד) לשימחתי הוא הוכיח בגרות רצינות ועבר את המכשול הזה. אתה רואה היום שהוא חלק מקבוצה ולא סוג של כרמלו בזה שיש לו מעט משחקים שהוא לא מסיים בהם כקלע המוביל.
ורק לסיום כמה אני תופס מפיניקס? הלכתי אם התחזית שנתתי אז בליל הדראפט ההוא שבעצם בנה את פיניקס הנוכחית עד הסוף ובבראקט שלי השנה פיניקס בגמר ה NBA מפסידה רק לברוקלין (כולל חיזוי מדוייק של ההדחה של הלייקרס ודנבר). אם הייתי יודע על הפציעות של קיירי והארדן מניח שהייתי הולך עליהם כאלופים.
http://hoops.co.il/?p=127773
נטשתי את התגובות באתר הזה כי הויכוחים פה נובעים יותר ממניעים של אגו מאשר של שכל והבנה בכדורסל. אף אחד לא מודה פה אף פעם שהוא טועה (חוץ מגיא שאותו אני מעריך מאוד). היה שלום.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

גילרי תקרא את תגובות 256.2.1 256.1.1 316.2 232.2
לא יודע אם יש לך יושרה מספקת כדי להודות שתחזיות כאלה מדוייקות כמעט אף אחד אף פעם לא נתן כאן. וזה היה נגד הדעה הכללית. (שמעון היחיד שהיה איתי וגיא אחרי חקירה מאומצת שעשה על ברידג'ס הגיע גם לאותה מסקנה). ואם אתה לא מבין אז ברידג'ס ואיטון שני שחקנים סופר יעילים ושתמיד reliable הם הבסיס שעליו עומד כל המגדל שנבנה בפיניקס כמובן כשראש החץ זה בוקר (שחקן על שתמיד אמרתי שהוא כזה רק שהשאלה לגביו היתה יהיה כרמלו או לא – אני מודה שחשבתי שיש סיכוי לא רע שיהיה כרמלו לשמחתי הוא הוכיח ההיפך ומעולם לא פסלתי את האפשרות הזאת) וכמובן כריס פול. ואיך אפשר בלי קראודר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אמרתי שגוש גקסון צריך לשחק חחחחחח למה לשקר😂😂😂😂 תמיד אמרתי שהוא זבל פלופ תביא הוכחה ואל תשקר.
לא נאמר מעולם אפילו הייתי צוחק על יוסי שחשב שהוא קובי הבא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא חברתי למתקפה אני מאד אוהב את בוקר העליתי תהייה האם הוא כמו כרמלו שלא יביא הישגים אני תפסתי ממנו. למה לשקר?

thetroll
thetroll
2 years ago

זוכר את זה כל מילה היתה מדוייקת . ולגבי ג'קסון הקריירה שלו נהרסה בזכות בוקר – לא חוזר בזה אבל גם בזכות העובדה המצערת שהבן אדם כנראה עושה סמים וזה לא שחטה טובה להפוך לשחקן טוב באמת בליגה הזאת. כשהוא עולה נקי לשחק הוא מעולה הבעיה היחידה שזה כנראה לא קורה הרבה. זוכר היטב גם כמה הם תפסו מלונזו… לונזו חטנזו לונזו. בדיחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלך כולם כוכבים גיוש אה מה עם לונזו? בן טופ 16 אולסטאר אול nba סימונס? אמגת שאתה לוקח אותו לפני טריי 😂😂😂 מזל דגילרי הצליף בך באותו רגע

גיא הירוק
Admin
2 years ago

חביבי, עוד המצאה שלך.
אתה בהחלט שיתפת פעולה עם בנג'ו במחול הבוקר. אני אף פעם לא הצבתי את לונזו לפני יאנג.
למעשה,
כמה שתחפש, לא תמצא מילה שלי נגד יאנג (להבדיל ממך בתחילת השנה).
.
שמעון,
בשורה התחתונה?
יש דברים שרק אתה עושה מבלי להניד עפעף.
לכתוב ביום אחד הימורים עם 0% הצלחה,
ולמחורת לכתוב שפגע. בול בכל ההימורים…
שמעון קלאסי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תביא הוכחות בבקשה אל תדבר סתם. לא דיברתי על לונזו אלא על סימונס

גיא הירוק
Admin
2 years ago

שמעון "תביא הוכחות" זריקה חשודה.
הכל כתוב, המרשתת זוכרת. תביא הוכחות שאמרתי שאני בוחר בסימונס לפני יאנג.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 years ago

יש לך טעות!!! בוקר היה מעולה, לא רק טוב,😀😃😄😁😆😅😂🤣

גיא הירוק
Admin
2 years ago

בוקר טוב, קרמר!
יפה לך חוש הומור על הבוקר (תרתי משמע…)

גיא הירוק
Admin
2 years ago

Sixers coach Doc Rivers was asked postgame if Ben Simmons can be the point guard on a championship team.
.
"I don't know the answer to that right now," Rivers said.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂😂😂

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

בליגה של היום אם אתה אין מקום לשחקנים שלא קולעים.
מילא היה קולע מחצי מרחק אבל אפילו את זה הוא לא עושה.
מה לעזאזל הוא מתאמן מאז שהוא הגיע לליגה? רק בהגנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ג'ט לג

עזוב את זה מה בתור ילד הוא לא זרק לסל? גם שיחק פוטבול לרוחב? ילדים זורקים לסל אז למה הוא לא יכול לזרוק כל השנים? לא ראיתי דבר כזה😂😂

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

I know the answer to that:
Absolutely not.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

לא נורמלי ריברס
פחדן,זרק את סימונס מתחת לרכבת,עלק מוטיבטור
חרא מאמן

חגי "התותח" ניסני
Editor

דווקא סימונס היום היה במשחק טוב. הלחץ ההגנתי שלו ייצר הרבה מאוד הזדמנויות לסלים קלים. האריס לא פגע כל כך ככל שהמשחק התקדם וכל מי שהוא לא אמביד או קרי לא הצליח ממש לפגוע (טייבול, היל מילטון, מקסי וכמובן האוורד)

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago

אטלנטה הפתיעו בענק לדעתי. מדהים.
פילי לפרק את החבילה, הסיפור שם גמור טרייד על אמביד לקבל נכסים, ותקופת הבראה עד שנפטרים מהחוזים של האריס וסימונס.

לגבי גמר מזרח:
זוכרים את הסאגה עם בוגדן מילווקי ואטלנטה?

בוא נראה אם יצליח לעשות משהו בסדרה הזאת.

ההימור שלי:
מילווקי בקלות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  salva brazilay

בוגי נראה פצוע לא בטוח שיתחיל את הסדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בגודווין ננוחם. גודווין ונייתן נייט טובים הם צריכים לקבל דקות. נייט גם קשוח. הוא כמו טרנס מאן כל דקה ששיחק נתן 200 אחוז צריך לתת הזדמנות ולא לפחד גם אם לא יצליחצולדעתי שניהם יצליחו לבאקס אין עומק. קונטון לא יכול לעצור את גודווין שיקרקס אותו

עידו גילרי
Admin
2 years ago

🤦🏼‍♂️
גודווין גמר את העונה.
אולי תמליץ לריברס לתת לו לשמור על הולידיי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה גם הוא? אז במי ננוחם? טריי לא יכול לשים 50 כמו דוראנט. בסוויט לו ננוחם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

חחח עלאק להטריד את אמביד האחרון שהציע את זה היה דקסטר רצה לתת לי עליו את גורג😂😂. אמביד עובר תמורת טריי לוקה מוראנט קאווי וזהו. אם סטף ודמיאן היו צעירים גם עליהם אבל הם לא צעירים.
זהו חוץ מהם אמביד לא הולך לשום מקום. הוא יותר טוב וצעיר מכל השאר.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

דוק ריברס לא צריך לקבל שוב משרת מאמן ראשי.
הפסדת (שוב) במשחק 7?
תיקח אחריות.
אל תזרוק את השחקנים שלך מתחת לגלגלי האוטובוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי נתן לסימונס לשחק? הוא או אני? בגיים 6 ניצל רק כי סימונס עשה עבירות והיה צורך להוציא אותו

Smiley
Editor
2 years ago

מורי צריך מאמן שידע מה לעשות עם הכשרון שיש בפילי (ויש כשרון עם או בלי סימונס).
פילי כבר כמה שנים בלי שום שיטה התקפית חוץ מלמסור לאמביד ולהסתכל על הקלעי התורן רץ מסביב.
כנראה שאמביד וסימונס לא מסוגלים להתקיים במערכת אחת (עד שיגיע מאמן ויוכיח אחרת). סימונס חייב משחק מהיר וקלעים סביבו. התקפה עם הרבה תנועה וחיתוכים. אבל יותר מכל הבנאדם חייב קליעה לפני שהוא מאבד את הג׳וב שלו בליגה. כרגע ג’ון וול עדיף עליו.
אמביד חייב להוריד משקל ולהישאר טרי לדקות המכריעות. הוא פתח את העונה נהדר ורק נחלש לאחר הפציעה. צריך מאמן שישים אותו מתחת לסל קודם במקום לטייל בכדרורים על קשת השלוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

סימונס זה דריימונד בלי השלשות והעונשין אין מה לבנות סביבו הוא בורג משלים בקבוצת עילית כמו נטס שם יכול להוציא לשלשות במשגל לאחור וירשמו לו 12 אס כמו שרשמו היום. לדוראנט קיירי והארדן. אה ואני בטוח שהוא יכול לעשות לוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב היה מרגש בשביל טריי. חזיתי בפריוויו שהוא ינגר היום אבל לא ציפיתי ל3 מ20 אבל התעורר אחכ בקלאץ עם 8 נק שסגרו את המשחק והפכו את הכף. הלובים שלו זה תענוג אלו אס אמיתיים לא חרטא בארטה.
למה הוא התעורר בקלאץ? ציקו חטא בחטא היוהרה ולא חיכה לסוף וטינף על טריי מאז טריי נראה לי שם 13 נק ב4 דק 😂😂 וניגב את הקלאץ. יש מצב יש לו כשרון מוטנטי להיכנס לבהיס של הפרופסור צריך עוד בהמשך.
גם כוחו של המגבון לא קוטל קנים. צפיתי בלואו אאוט לפילי מעל 20….המגבון מכה שוב.
לפני שנתיים במשחק הטריידים של הופס ביצעתי טרייד עם המשגיח של טריי לפילי ואמביד וסימונס להוקס. צחקו עליי אז. מה אומרים היום?
טנש זה הזמן לתכנת הריגול ואיכון הפוסט.
במבט היום יותר אולי הייתי מהסס כי טריי פחות טוב ממה שחשבתי בינתיים ואמביד יותר טוב ממה שציפיתי שיהיה בשלב הזה כי חשבתי אז שברט בראון ישאר שנים רבות בפילי. אבל כנראה שהייתי עושה זאת שוב.
אשך פיספס תצוגה היסטורית של טריי הפסד שלו. הופעה כזאת הוא לא יראה שוב.
פילי זה בזיון שאין דברים כאלה מתחילת המשחק מוסרים כדורים החוצה לספסל סתם ככה החטאנו 10 לייאפים ודאנקים במשחק!!! לא פחות!!!
מה שגמר את המשחק זה שהיה ריצה של פילי לקראת סוף רבע 3 ודוק נתן לדוויט לשחק ודוויט בשורת פעולות רצח אותנו ומחק את כל הריצה המטונף הדביל הזה.
היה לי ויכוח עם טראסט שהביאו אותו לא להביא אותו ואת גורג היל הם לוזרים סדרתיים ושטוני בראדלי שחקן הרבה יותר טוב משניהם. טוני בראדלי יודע לשחק כדורסל ולא היאבקות הוא היה חוגג על אוקונגו.
אמרתי לך טראסט. אמרתי גם לדוק ריברבס בהשתלמות לפני הסידרה שהחברה האלה לא צריכים לראות דקות. דוויט הוא קוריוז אז הרביץ קצת ליוקיץ וואו מי שחושב שבגלל זה אל איי עברו נופל להזיות של תקשורת הדביל הזה לא הזיז ליוקיץ ויוקיץ ינגב אותו בכל יום. הוא לא שחקן כדורסל אין לו כדורסל גם בשנות השיא שלו הוא היה דופק יותר מרפקים לחזה מיאניס ולברון יחד בכל הקריירה הכל עבירות תוקף שלא היו שורקים לו. הוא דביל מוחלט אוי לקבוצה שתחתים דביל כזה.
על בן סימונס כולם יודעים את דעתי. טופ 16 בליגה.

את המשחק של הסאנס לא ראיתי אבל גם קאווי וגם מוריס בחוץ? הרשע עובד שעות נוספות היה חם על האכילס של דוראנט חודש אבל עכשיו הוא בחוץ.
כריס mvp פול הביא את הניצחון לבד בטלקיניזס כישף את בוקר השתלט לו על הגוף ושם 40 נק עם טריפל דאבל הוא גידל את בוקר 😂😂😂
אני רוצה לראות איך פול הmvp שורד בלי בוקר מול הקליפרס בלי קאווי…מה אומרים? אני אומר שפול גורג היה מחזיק בשואב אבק.
פול יבוא לגיים 3 אחרי 2 0 ביתרון 15 ידפוק כמה סלים וילך להתראיין שניצח את הקליפרס שעשה דרך ארוכה מהקורונה הכתף הריאות 😂😂😂 והחברים בתאגיד ישימו תמונות שלו ברקע. פול זה אפילו לא הפיפן של מייקל. ומייקל זה בוקר אם מישהו עוד חושב אחרת.

אתמול כמה רפי הבנה הוקסמו מטיי לו שנהנה מרפות ההבנה של סניידר טאמרו שמתנכלים לו בגלל בלאט ודה שטות (מצאתי לך שם חדש למקרים מיוחדים מה אומר עליו?) אמר שהוא המאמן הכי טוב שנשאר בפלייאוף הזה…
אז ברוך אמר שטיי לו פחד מקונלי שלא ישים שלשות ולא הביא דאבל טים על מיצל היום הוא כנראה פחד מהשלשות של אייטון קראודר וברידגס ונתן לדיבוק לחגוג. היה מצחיק לקרוא את דה שוט בבלוג החי זועק לדאבל טים😂😂.
לא נורא במשחק הבא לו יתאים את עצמו ובניגוד לרוב המאמנים באמת יש לו יכולת התאמה.
המאמן הכי טוב שנשאר הוא בסאנס ואחכ של ההוקס שלא נופל ממנו. טיי לו שלישי ובאד הכי גרוע.

צ'יקו
Admin
2 years ago

ועכשיו בוא נדבר עובדות – טרי יאנג קלע שלשה ועוד 2 לייאפים, במצב הזה פילי עדיין צמודה מאוד לאטלנטה. לולי סימונס מטביע במקום למסור מתחת לסל הסיפור היה אחרת, לולי טייבול קולע את השלשה החופשית הסיפור נראה אחרת. מי שבאמת צריך לקבל את הפרס זה הורטר שסחט עבירה (טיפשית במיוחד) משלוש ואז החטיפה של גאלינרי. טריי ניפח סטט בגארבג' וממש לא שם דאגר.
ועכשיו קצת נתונים – טרי קלע במהלך הסדרה 32 אחוזים משלוש (איכסה) וקלע 39 אחוזים מהשדה (עוד יותר איכסה) הדבר היחיד שהציל אותו זה 85 מהקו. למעשה הוא קלע 20 שלשות וקלע 60 נק' מהעונשין. די מבהיר את המצב שלו. לא סתם מדד הפלוס-מינוס שלו עומד על -17.
למזלו כל משחק מישהו אחר דואג לכסות עליו – במשחק החזרה זה היה ווילאמס שבזכותו כל הריצה. במשחק הראשון היה זה בוגדנוביץ, והלילה הורטר וגאלו.
.
אתה יודע מה עוד יותר מעצבן? שהוא משחק אותה כאילו הכל בזכותו. מסמן על הנקודה הרחוקה שהוא קלע ממנה כאשר הוא מחטיא בדרך כלל וממשיך לזרוק, עושה שכיבות שמיכה ועוד שטיקים קטנים ומטומטמים. כמו CR7 שחגג בטירוף את הפנדל שקבע 4-1 בהארכה מול אתלטיקו כאשר היה ברור שהכל כבר גמור.
עושה שכיבות שמיכה על הרצפה כאילו קלע עכשיו 48 נק' וסחב את הקבוצה לניצחון הירואי. כאשר מכבי תל אביב הובילו 40 הפרש הם עשו שכיבות שמיכה ונקנסו על זה.
לסיכום חטא היוהרה הוא של יאנג (למזלו סביבו יש שחקנים שמחפים עליו ומאמן מספיק חכם) ואני ממש מקווה שהוא יחטוף בראש בסדרה הבאה.
.
אגב טענתי הייתה שפילי הפסידה את המשחקים יותר מאשר אטלנטה ניצחה אותם. לדעתי כך זה גם היה הערב. רצף טעויות נוראיות של פילי איפשרו להוקס לנצח.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  צ'יקו

מה ההוקס צריכים לעשות כדי לקבל ממך קצת קרדיט? אליפות תספיק?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו אצל האשך אליפות. ואז,זה יהיה בזכות הכוכב שלהם קאפלה 😂😂

אשך טמיר המקורי

אתה יודע שגם גרועים ושאין שום צ'אנס.
הם פה בזכות חולשת היריבות ולא בשכות איזה יכולת מדהימה.
פילי זרקה את הסידרה משחק אחרי משחק (מעולם לא היו לי ציפיות ממנה – את דעתי על התהליך, וסימונס את אמביד כשחקנים מובילים הבעתי אין ספור פעמים לאורך השנים).

צ'יקו
Admin
2 years ago

ההוקס מקבלים ממני קרדיט – יש להם מאמן אדיר ששבר תקרה שהייתה לו באינדיאנה ומשתמש בשחקנים בצורה יוצאת דופן. יש להם קלעים ברמות הגבוהות של המשחק, יש להם את הרצון להוכיח וזה הכי חשוב.
מי שלא מקבל ממני קרדיט זה טריי "קר-רוח" יאנג שמחטיא בסיטונאות וחי בסרט שהוא סטף קרי.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  צ'יקו

כן…
כי בלעדיו כל זה בטח היה קורה.
יצאת הייטר.

אשך טמיר המקורי
Reply to  צ'יקו

סרטים סופם להסתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

סטף קרי בגיל שלו היה קולע 14 נק עם 5 אס 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

חחח הוא ניגב איתך את הפרקט כל העונה. אחרים חחח אה שכחתי הכוכב של ההוקס זה קאפלה 😂😂😂😂😂
אם לסבתא היו גלגלים כמו שאומרים
הוא ינגב גם בסידרה הבאה. הוא בלי בוגדן והאנטר מספר 2 ו3 בקבוצה אז יהיה אולי יותר קשה ויש סיכוי לבאקס.
חבל שלא שיחק מול מיאמי היה מטאטא אתכם
איזה תירוצים חחח טריי בניגוד לכוכבים האחרים מקבל דאבל וטריפל טים ומוסר אס אמיתיים לא הוצאות לשלשות אלא לייאפים ולובים ששוים 20 25 נק בטוחות כל משחק. הוא עם ממוצע 30 נק מול קבוצה עם 3 שחקני הגנה טופ 10 בליגה לא הזבל שיאניס התמודד מולו בלייק וגרין 😂😂😂😂
לא אמרת 4 1 לפילי? ושהוא ידרדר ויחסלו אותו? 30 ו10 חתיכת חיסול זה 😂😂
אחוזי שדה אפקטיבי שמפקטיבי זה אוברייטד אמרתי לך מה שמעניין זה w והוא משיג אותם. בליי טריי הם מורדים ליגה. ראית שהוא ירד לנוח דקה איך נמחק ההפרש מקמילן ישר העלה אותו חזרה 😂😂

צ'יקו
Admin
2 years ago

איזה ניגב ואיזה נעליים, הוא קולע באחוזים מחרידים! תפקידו להיות סקורר נכון? הוא די גרוע בזה.
.
על מה אתה מדבר? אין לך סדר בדברים
.
אמרתי ופילי שלטה בסדרה הזאת והייתה ביתרון 16 במחצית של משחק 4 במצב של 2-1. שכחתי שדוק ריברס הוא מאמן חלש. ולאחר מכן גם במשחק 5 ההפרש עמד על 25 הפרש.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  צ'יקו

די גרוע בזה…
העונה (כי הפלייאוף מאד תלוי בנגד מי שיחקת) יאנג עשה נקודות ביעילות גבוהה יותר מהשחקנים הבאים: דונ'צי'ץ, בוקר, טייטום, מיצ'ל .

צ'יקו
Admin
2 years ago

מהי נוסחת היעילות?

עידו גילרי
Admin
2 years ago

TS

עידו גילרי
Admin
2 years ago

או במילים אחרות נקודות לניסיונות קליעה

צ'יקו
Admin
2 years ago

מהי המשוואה?

עידו גילרי
Admin
2 years ago

PTS/(2*(FGA+0.44*FTA))

לילי
לילי
2 years ago

מיטשל עם TS של 60, יאנג של 55…
(ואפקטיבי של 55 לעומת 47)

עידו גילרי
Admin
2 years ago

מה אמרתי על הפלייאוף? זה לא בר השוואה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

זה כמובן בלי לקחת כלום ממיצ'ל שהיה אגדי הפלייאוף הזה על קרסול וחצי.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

למען ההגינות
יאנג שיחק נגד ההגנה השניה וה19 בליגה
מיצ'ל נגד השישית והשביעית

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

סליחה שניה ושלישית עבור יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

אחוזים היא לא מעניין הוא מביא w זה מה שצריך. כת מי מעניין אחוזים? קובי הביא 5 טבעות ככה אחוזים מעניין רק בטנש.
הוא סקורר מצויין והשלשות יכנסו לו זה יהיה מחזה מלהיב ברמות דוראנטיות והם יכנסו מתישהו.
נותן 30 ו10 מול 3 שחקני הגנה טופ 10 בליגה עם דאבל וטריפל טים כל משחק חחח לא סקורר.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אחוזים, נתונים, עובדות.
את שמעון זה לא מעניין…

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  צ'יקו

וואי וואי. צ'יקו חאלס. אתה כותב כל כך הרבה שטויות כשהכתיבה שלך מגיעה מן הבטן.
לכתוב "העונשין הציל אותו" זה בערך כמו לכתוב שיכולת הקליעה מצילה את סטף שהגובה מציל את דורנט שהמידריינג' מציל את קוואי. מה הוא סתם מגיע לשם? מה עושים לו טובה? אתה לא רואה איך שומרים עליו ולכן הוא נשלח כל כך הרבה פעמים לקו? אתה באמת לא רואה את זה?
הוא עשה שכיבות שמיכה אחרי שהוא והאוורד נתקעו והוא קיבל מכה חזקה. תסתכל על הליגה זה מאוד מקובל לעשות את זה
אני לא רוצה להסתמך על ציטוטים לא אמינים של שמעון אבל אם אתה (או כל אחד אחר) חושב שקפלה הוא שחקן התקפי מרכזי בהוקס אז זה כבר מגוחך. קפלה הוא לוביסט. זהו. הוא כל כך מוגבל והנקודות שלו – כמעט כולן הן בזכות טריי. זו קבוצה שבנויה עליו שההתקפה שלה פשוט מתרסקת כל פעם שהוא יורד לספסל עם שחקנים שעם כל הכבוד להם לא יודעים ליצור לעצמם. אז כן הוא נתן משחק גרוע מבחינת קליעה היום אבל חיפש פעם אחר פעם את הרטר, סידר כמה לובים חשובים לקפלה והיה לכל הפחות השני בטיבו בסדרה כאשר כל ההגנה של פילי מתרכזת בו פעם אחר פעם.
אין לי בעיה שתשנא אותו רק אל תתן לעוות את מה שפועל מתרחש על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה לא סומך עליי? תתבייש. הוא אמר קאפלה זה הכוכב האמיתי של ההוקס לך לתכנת ריגול ותראה

צ'יקו
Admin
2 years ago

תמצא את התגובה/פוסט שאמרתי שקפלה הוא הכוכב של ההוקס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  צ'יקו

הוא מתבלבל – זה אני שטענתי שהניקס יקרעו את אטלנטה, ואז סייגתי ל4-2 בגלל קאפלה ומקמילן…. 😄
אבל ברצינות – בלי קאפלה אין לאטלנטה הגנה, אז אני באמת חושב שהוא שחקן משמעותי עבורם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

היה כזה כבר הבאתי אותו בעבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

אני לא מתבלבל ציקו אמר שקאפלה זה הכוכב האמיתי של ההוקס הבאתי את זה כבר אז

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  צ'יקו

שמעון חלאס. או שתביא מקור עם ציטוט או שאל תגיד. זה מטמטם העצלנות שלך.

צ'יקו
Admin
2 years ago

טריי יאנג רכז בחסד עליון ויכולת המסירה שלו היא מהטובות בליגה אך בתחום הקליעה הוא על הפנים. ואי אפשר לייפות את זה.
.
הוא למד מאביו הרוחני גיימס הארדן כיצד לזרוק את עצמו על המגן ולקבל שריקות והוא עושה זאת לא מעט.
.
לא כתבתי שהוא כוכב, לדעתי הוא חייב מישהו שיפעיל אותו (ושוב אני חוזר לניהול המשחק של טריי) אבל הוא כן בורג מרכזי בהצלחה של אטלנטה העונה (בפלייאוף פחות, בעיקר בגלל היריבים שאיתם הוא מתמודד).
.
ממה שאני ראיתי אטלנטה בנויה על ניהול המשחק של טריי וכמו שכתבתי הוא עושה את זה מצוין אבל בחירת הזריקות הגרועה שלו (שמובילה לאחוזים רעים) פוגעת בקבוצה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  צ'יקו

אז ככה: הוא נשמר בצורה שרואים מעט מאוד בליגה ורק על הכוכבים הכי גדולים. יכולת הקליעה שלו היא טובה מאוד. הוא לוקח המון המון זריקות קשות ולא בגלל שהוא כופה את עצמו על המשחק סטייל ווסטבורק אלא בסיטואציות שזה לטובת הקבוצה: סופי שעון, כאשר השטף ההתקפי נתקע, כאשר התרגיל לא הצליח להביא לכדי יצירת מצב נוח יותר לחברים וכו' או בסיטואציה שבה השומר מאלץ אותו לקחת פלואטר קשה כאשר הוא מנסה לסדר לוב לאחד הגבוהים. זה לא במקרה שהוא הוריד השנה את מספר הזריקות שלו לשלוש באופן משמעותי. אני מאמין שאם הוא לוקח זריקות ברמה קלה יותר הוא הופך להיות בקלות שחקן של 37%-40% למשחק.
אגב אם הוא בסביבה של הארדן אז הוא בחברה טובה מאוד.

אשך טמיר המקורי
Reply to  צ'יקו

ובזאת הקמנו יחד את אירגון לל"י – ליגה להשמצת יאנג.
אני איתך בכל מילה (למרות שהלילה לא ראיתי)

עגל
עגל
2 years ago

"דה שטות"
כינוי גדול, ננסה לזכור את זה לשעות הקשות

ג'ט לג
ג'ט לג
2 years ago

כל הכבוד לאטלנטה.
חזרו לפלייאוף ובענק אחרי3 שנים של בנייה.
זה היה ריבילד מהיר.
ממש אנטי תזה לפרוסס של פילי.
אולי אפילו צדק פואטי לצורה שפילי עשתה אותו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  ג'ט לג

1+ ופוגשים את בודנהולצר בגמר… סיפור יפה

onetwo3
Editor
2 years ago

למשתמש בשם 'סלבה ברזילאי':
לא מכובד ולא ראוי להשתמש בשם של אדם אחר בלי שקיבלת רשות לכך.

salva brazilay
salva brazilay
2 years ago
Reply to  onetwo3

מעריץ של סלבה

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  onetwo3

למען הסדר הטוב ברגעים אלו נעשו פניות עבור קבלת אישור מהאווי לאסוף, מאנו "האיש" ג'ינובילי והאח התימני של יורם ארבל.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תודה על הסיקור ללילה מפתיע.
את מה שהיה לי להגיד על המשחק הראשון אמרתי בבלוג. את השני לא ראיתי אבל התוצאה בהחלט מפתיעה.
ברכות לקטמוני, מי היה מאמין? טריי יאנג בגמר המזרח, אמביד ודוראנט בבית. ״היא לא מעניין״.
לבי עם שמעון, טראסט ושאר אוהדי פילי. הייתי שם יום לפניכם. יש לי הרבה בדיחות טובות להריץ על הפרוסס אבל אני אשמור אותם להמשך.
דבר אחד נראה לי די מתבקש – להתחיל בפרוסס חדש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מה עם האיש שלך סימונס?
היחתי זורק לך אותו לנטס אבל אין לכם מה לתת ואני לא רוצה את האריס 😎
אם דינווידי טוב ובריא הייתי מציע סיין אנד טרייד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כמו שגיא אמר – לפסיכולוג. לא ברור מה קרה לו. יש לכם סיכוי להטריד אותו?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקח אותו לנטס. היה מתאים לקרבות כלבים נגד מילווקי. בלי קשר אני חושב שהוא חייב לעוף מפילי. יש לו שם קארמה רעה. ובינתיים שיילך לאולם כל יום באוף סיזון ויזרוק 750 זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ברור שם הוא יהיה הלב המנוע ומנווט המשחק של הקבוצה רץ קוסט טו קוסט הוצאת כדור במשגל לאחרון לדוראנט 2 מטר מה3 צאקה נרשם אס. מסיים עם 16 אס כל משחק ו" מנהל משחק"….

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

״אשמור אותן״ כמובן…

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בוקר במשחק אדיר . ידע לקחת את הזריקות כשהקליפרס נתנו וומצד שני לנצל את הדאבל טים. יחסית למשח מוקדם ועוד אחרי שהקליפרס שיחקו לפני פחות מ-48 שעות זה היה משחק ממש טוב מצד שתי הקבוצות. לא יודע איך הייתי מתמודד אם הקליפרס היועושים קאמבק על שלשות של רונדו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רונדו קלע שלשות? 😏 תתנחם שסיים את מכסת הפלייאוף שלו

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אז מה אני אגיד על האיש שלך? הוא כבר מזמן רוקן את המחסנית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר? לא הוא יתן עוד 2 3 משחקים גדולים עד האליפות. סמוך עליו

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
שלום עליכם.
היה משחק 7 קלאסי.
פילי שוב נחנקים בדקות האחרונות.
זה משהו פסיכולוגי , שמאמן יכול לפתור.
בלי תרגילים בסוף, אמביד עייף.
קרי לא מתפנה כמעט לקליעה.
בלי שפנים בכובע.

דובי
Editor
2 years ago

הראשון שצריך לעוף זה הפסיכולוג של סימונס.
הבנאדם תקוע עד האוזניים בחרדות לא מטופלות.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

3 שחקנים, וויגינס, האריס וסימונס. בערך אותו כסף (הרבה) את מי אתם לוקחים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לבנות קבוצה סביבם כבחירת דראפט שאיתה אתה מתחיל קבוצה? וויגינס.

סתם שחקן משלים? תלוי לאיזה קבוצה לנטס או בוסטון למשל סימונס. לרוב וויגינס.

האריס לא ברמה של שניהם הוא לא שומר וקולע פעם ב10 משחקים

אשך טמיר המקורי

אחרי העונה – וויגינס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

כל הכבוד לפיניקס, שלא רעדו להם הידיים בלי כריס פול, כל הכבוד לקליפרס שלא הובסו בלי קוואי, וכל הכבוד לאטלנטה שהצליחו לנצח עם 5/23 של יאנג – כדורסל הוא משחק קבוצתי, מתברר, ופילי, ובכן, סובלת בעניין הזה. אפשר לייחס את זה להעדרו של דני גרין, אבל ברצינות – זו פשלה אטומית.
.
דוק ריברס בהחלט המועמד הבא לרשימת "חתמתי על חוזה ל-4/5 שנים ועזבתי אחרי שנה".
.
החדשות הטובות – הצימוד בין סימונס לאמביד, שתמיד היה מפוקפק בעיני, עשוי להסתיים סופסוף. החדשות הרעות – עלתה הסבירות שסימונס יגיע לספרס – יש לנו חיבה לשחקנים חכמים, מגינים טובים שלא יודעים לקלוע מרחוק.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אבל מה לגבי אלה שלא יודעים לזרוק…?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פופ מת על נגרים כאלה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

בדיוק, אצלנו זו תחשב נקודה לזכותו – הרי כולם בכל מקרה מחטיאים, מי שלא זורק לפחות לא מאבד את הכדור. גם חשוב לשתף את כולם במשחק – לתת לכל אחד ואחד את ההזדמנות להחטיא…

אור
אור
2 years ago

סימונס קלאסי לספרס, חשבתי על זה גם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך.לספרס מה יש לכם לתת? דרק וויט ודרוזן? לקחתי במקרה כזה.
אם מדובר בדגונטה אז לא תודה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

שמעון אתה לא מעודכן – מדברים על בן סימונס, יוני 2021 – החגיגה נגמרה! אתם תצטרכו להוסיף בחירות, ותשמחו על כל מה שיגיע חזרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לגם כאלה שחקנים. נלך על דמיאו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ברור… מי לא יסכים לקבל את סימונס על דמיאן? מייקס פרפקט סנס…. אבל אולי, אם דמיאן ידרוש, ותוסיפו את כל הבחירות וההחלפות עד סוף הימים, ואת קרי ומקסי וטייבול, אז זה יכול לקרות. סימונס + מיליון צלפים מסביב ישאירו את פורטלנד צפה, וישתמשו בבחירות בהמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בכיף אבל פורטלנד לא צריכה את קרי. בלי הבחירות בחירה 1 מספיק. המחיר של דיים יהיה שווה לתחת בשנייה שיבקש טרייד. אז תחליט או בחירות או שחקנים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

גם דייויס וראסל והארדן ביקשו טרייד, ועדיין המחיר היה מפולפל – אם השחקן רוצה למקום אחר הוא יעבור, אבל השאלה לאן תלויה בהצעות שיתקבלו, ועל לילארד יתקבלו בשפע.

אשך טמיר המקורי

חס וחלילה, מה זה מחשבות הזדון הטמאות האלה, דחוף לריענון המרה בכפר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

ברור שחס וחלילה, לכן אני חושש… אבל פופ אוהב פרויקטים של שיקום, ע"ע דרוזן, אז זה או סימונס או זינגר…. הללללפפפפפ….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עדיף סימונס מפורזי סימונס לפחות עושה הגנה ובריא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

היא הנותנת – שוב נקבל בחירה 12 במקום 3… לכן אני מודאג מסימונס

אשך טמיר המקורי

תקשיב, הנחיות רבני ללל מאוד ברורות במקרה הזה:
כל פעם שמחשבה טמאה כזאת עולה לך לראש תצמיד מייד ברזל מלובן לאיזור הפיטמה.
זה עושה פלאים!
אם אין לך במקרה ברזל מלובן בהישג יד אז דפוק נגיחה בקיר הקרוב.
אם גם זה אין ואתה בשטח פתוח – ציקלאווין לכיפה של הבולבול

Berch
2 years ago

כואב הלב על פילי….
שתי נקודות אור:
1. זה קצת פחות כאב מהשלדה של קוואי.
2. נחסך ממני שברון הלב של סדרה בין פילי לטאקר
וחוצמזה שמח בשביל גיא…. לזכר הימים של בארקלי ומארלי
😁

שחר אלוני
2 years ago

פילי בעונת שיא של אמביד היתה צריכה לעבור את ווש ואטלנטה כדי להגיע לגמר אזורי, וזה לא קרה. מה עוד צריך לקרות כדי שיעשו שם שינוי?
אטלנטה תנצח את הבאקס פעם או פעמיים במשחקי התפוצצות של יאנג. עשתה עונה מעולה יחסית לצפיות

שחר אלוני
2 years ago

סאנס נכנסו לאט למשחק , יהיו להם גם נצחונות בהפרש בסדרה.
מה עם ג'ורג' ? חשבתי שחזר לעצמו ואז הגיעו ההחטאות ברבע המכריע

שחר אלוני
2 years ago

אטלנטה במערב היתה כמו ממפיס, פילי גם היתה כנראה עושה סיב' 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אטלנטה במערב הייתה כמו ממפיס ומנגבת את יוטה ואחכ את הקליפרס

חגי "התותח" ניסני
Editor

אתה צוחק נכון שחר?

פיני
2 years ago

אתם צוחקים… יוטה הייתה מתעללת בהם (היא עוד הייתה בריאה). לא כוחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

חחח היה סוויפ על יוטה וניגוב על הקליפרס. יוטה לא יכולים לנצח את הוויזארדז

פיני
2 years ago

אתה הוזה… הג'אז קבוצה הרבה יותר טובה בשני צידי המגרש. זה כל כך פשוט.
על הוויזארדס, עדיף שלא נדבר, מארס כוכבים טורקי היה קורה במקרה כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

חחחחחחחח הגאז זה פח הם היו טובחים בגובר את ממפיס הםפ עברו עם שיפוט וויד 2006 על מיצל

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  פיני

מסכים עם פיני,
אטלנטה זה מופע קונפרנס מזרחי 🙂 במערב הם לדעתי פחות מפורטלנד

Alex Rabino
2 years ago

כבר כתבתי לפני מספר ימים שלדעתי בן סימונס הוא שחקן שמוערך יתר על המידה.
המשחק בין פניקס לקליפרס היה אחד המהנים ביותר שצפיתי בו העונה. לדעתי טיירון לו שגה שנתן לבאטום וזובאץ לשחק יותר מדי דקות בעוד דהמרכוס קאזינס עשה שמות בהגנת פניקס ב 13 דקות בהם שיחק.

petibear
Editor
2 years ago
Reply to  Alex Rabino

קאזינס גם צבר 5 עבירות באותו פרק זמן 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט שאלה
אמרת שרק הארדן ולברון הובילו באמת קבוצות ואז שאמרתי אייברסון הסכמת גם ועל טריי לא הסכמת. האם אתה מסכים כעת או שהוא חייב להגיע לגמר כמו אייברסון ולברון? אני רק מדגיש שהסגל שלו בדיוק באותה רמה שהיה ללברון ב07 ולאייברסון ב2001 ועכשיו גם בוגדן בחוץ. שחקנים שאיש לא יזכור את שמם עוד כמה שנים

צ'יקו
Admin
2 years ago

גאלינרי, קולינס קאפלה הורטר וילאמס בוגדן חזקים בהרבה מהסיקרס 2001. וקאבס 07. אל תגזים ותפריז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

חחחחחחח חחחחח קולינס והארטר מי אלה? התיאו ראטליף והאריק סנואו שלהם? 😂😂😂😂
אתה מצחיק ציקו עד היום לא ידעת מי זה הוארטר בכלל. זה בדיוק אותה רמה אולי אפילו פחות. תפסיק לרמות את הציבור. ביג זי מוטמבו טובים מקאפלה.

דרו גודן קולינס ראטליף

הוארטר מקי היוז מקי היה טוב מהם

אריק סנואו סשה פאבלוביץ בוגדן בוגדן מוביל

אייברסון טריי לברון

ההוקס ניצחו את גיים 7 בלי שחקנים מספר 2 ו3 בקבוצה שבוגדן חצי משחק בקושי שיחק חחח והאנטר בחוץ כל העונה

גיא הירוק
Admin
2 years ago

חוק סמיילי שומר על 100%

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  צ'יקו

זה שמעון.
אל תגזים ותפריז,
זה נגד כל מה ומי שהוא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כנס למכבסה בוא תהנדס לנו נתונים טנש

גיא הירוק
Admin
2 years ago

שמעון מסתובב ומסתובב,
ומתוך המכונה צועק "נוגבת…"
.
הכי מצחיק?
בשבילך אחוז אפקטיבי זה "להנדס נתונים…"
.
בוא, ספר לנו שוב איך פגעת בול בכל הניחושים …
יש לך אחוז אפקטיבי שגורם לווסטבריק להסמיק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יותר גבוה משלך גם אפקטיבי וגם מהשדה ב2001 ו2007 אדון מהנדס לא ידעו מה זה אפקטיבי חחח

גיא הירוק
Admin
2 years ago

זה בסדר. אתה גם היום לא יודע…

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  צ'יקו

כולם יורדים כל הזמן על חוסר הכישרון בסיקסרס של 2001.
המון קבוצות אז הלכו על המודל של הרבה שחקני הגנה וקלע אחד. חשבו שהם יהיו כמו ג'ורדן או האקים בניינטיז. אייברסון היה זה שהגיע עם קבוצה שהונדסה ככה לגמר – אבל זה לא היה איזשהו נס כנגד כל הסיכויים.
מסכים שהצוות המסייע סביב יאנג יותר מרשים אבל. אין מה לזלזל בקולינס או קאפלה. ושיאנג הוא עוד ממש לא אייברסון או לברון או שום דבר בסביבה שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

לא זה לא מי הלך המודל הזה קינגס? ספרס? לייקרס? ראפס?
אייברסוןמשיחק עם זבל טהור

Jonathan
Editor
2 years ago

טורונטו של בדיוק אותה שנה. הרבה הגנה ו-וינס קרטר אחד שהיה אמור לעשות את כל הנקודות. הלך להם פחות טוב (אבל הסגל שלהם גם היה זיבלי אפילו יותר). חוץ מקרטר הקלע היחיד שקלע יותר מ-10 היה אנטוניו דייויס.
לדעתי גם למקגריידי הייתה שנה כזו באורלנדו איפשהו בתקופה הזו.
יוסטון של האליפות הראשונה עם אלג'ואן הציגו גם סגל לא מכובד. קני סמית', אוטיס ת'ורפ, סם קאסל, רוברט הורי (בעונת רוקי) – זה לא בדיוק סגל שעושה וואו לאף אחד.
יכול לחשוב על עוד כמה…. אבל צריך לפשפש בגוגל ובזיכרון.
בקיצור, זה היה מודל לקבוצה. ממש לא היחיד באותה תקופה (כמו בימינו). לפעמים זה קצת עבד אבל הקבוצות שלקחו יותר אליפויות בסופו של דבר היו הספרס והלייקרס. ואולי טוב שכך.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

גם סיאטל זרקו את עצמם על גארי פייטון עם שחקנים שכבר די מיצו את הקריירה וסיימו במקום סביר במערב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

דיברתי על שנת 2001 לא על העשור כולו :), קבוצות כאלה גם היום יש. ההוקס 🙂

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

סיאטל וטורנטו היה באותה השנה

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

ואטלנטה ממש לא כאלה העונה. בחייאת. לא בסטטיסטיקה ולא באיך שהמשחק שלהם נראה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

חח הם בדיוק כאלה זה 1 ו-4 פחים

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  Jonathan

כל אחד והדמיון המפותח שלו.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני מסכים שטריי הלב והמנוע של אטלנטה. הוא בהחלט מפתיע לטובה. אבל חובת ההוכחה עליו. חוק בן שהר הראשון. אין לו למה לחכות. ולדעתי – הבאקס יתעללו באטלנטה שיצטרכו לגמור את הסדרה הזאת ב-0:3 כמו ששופט באגרוף עוצר קרב באמצע.
אם אתבדה – ניתן ליאנג עוד קצת קרדיט. הוא עדיין לא בליגה של הארדן, לברון ואייברסון. רוצה להתערב?
אני אומר מילווקי בסוויפ כולל ג׳נטלמני.
אין אותיות קטנות.
😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

התערבנו כל עוד טריי לא נפצע. בוגדן והאנטר כבר פצועים אם גם טריי יפצע מי יקלע מנחם? 😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אתה נגד טנש פה… אני משאיר אותך לבד – אני מנוע 😬😬😬😬😬😬😬

itaip
itaip
2 years ago

פיניקס מרשימים מאוד. אתלטיים, אנרגטיים, עושים הגנה נהדרת. בלי קוואי אין לקליפרס מה למכור מולם, גם אם פול ממשיך להיעדר, איתו זה בכלל לא כוחות.
עם כל הכבוד לאטלנטה, הם ניצלו יריבה שערורייתית. פילי זה זוועה פשוט. לדעתי היחיד שיכול להציל אותם זה לילארד שיביא קצת אופי של ווינר. אם מצליחים להביא אותו בטרייד – מצוין. אם לא, לפרק ולבנות מחדש. דוק ריברס לדעתי קבר בסדרה הזו את קריירת האימון שלו.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  itaip

טיי לו שהחליף אותו בקליפרס ועבר איתם (ובלי קוואי) את יוטה – קבר את קריירת האימון של ריברס יום לפני. ריברס עשה עכשיו הידוקים אחרונים.

צ'יקו
Admin
2 years ago

כמובן. תודה רועי וחגי על סקירה מעולה!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השוואות הוקס 2021 לקאבס 2007 ופילי 2001 ציקו בשבילך

מספרים בפלייאוף

סנטרים:
מוטומבו 13.9 נק, 13.7 ריב
ביג זי 12.6 נק, 9.7 ריב
קאפלה 10.1 נק, 12.1 ריב

קאפלה בלי קשר לסטט פה הוא השחקן החלש מבין ה3

פאוורים
טיירון היל 7.2 נק, 7.3 ריב
גודן 11.4 נק, 8 ריב
קולינס 13.9 נק 7.6 ריב

גודן וקולינס שחקנים מאד דומים ובאותה רמה ושניהם הרבה יותר טובים מהיל

סמולים:

ארון מקי 14.6 נק, 5.3 אס, 5.3 ריב
לארי היוז 11.3 נק , 3.9 ריב
קווין הוארטר 10.2 נק 3.8 ריב

מקי בבירור היה שחקן טוב מהוארטר והיוז שהם פחות או יותר די אותה רמה

שוטינגים

אריק סנואו 9.3 נק, 4.5 אס
סשה פאבלוביץ 9.2 נק
בוגדן 14.6 נק

בוגדן טוב יותר מהאחרים

רכזים (בשביל ההשוואה לברון רכז)

אייברסון 32.9 נק, 6.2 אס
לברון 25.1 נק 8 אס
טריי 29.8 נק, 10.5 אס

ציקו די נוגבת אותה רמה לגמרי

גיא 5 סיבובים עדינים במבסה כנס, מחכה לראות את הינדוסי הנתונים עכשיו חחחח

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

תודה למסקרים ואני מתנצל בפני הבראקט שלי שנרצח בייסורים – הצלחתי לטעות בכל הסדרות של הסיבוב השני…

Warrior
Warrior
2 years ago

מפתיע, לא נתת לסאנס זיכוי?

אבג
אבג
2 years ago

ראיתי הנה מעט את פילי אבל ממה שראיתי –
אין שום אופציה למשחק פוסט? אני מבין שיש קלעים והכל, אבל אין סיבה שאמביד לא יתפוס עמדה, יקבל כדור ואם בא דאבל יוציא לקלעי. אני מבין שזה כל כך שנות התשעים, אבל איזה סיבה יש לא לעשות את זה. אין בעיה לגוון לפעמים, אבל לא בכלל.
חוץ מזה ביממה האחרונה ראינו 3 משחקים, ופילי ואטלנטה בבירור הקבוצות החלשות מהשש. משחק עם אחוזים נמוכים, איבודי כדור, כולל זריקות חופשיות לגמרי של שתי הקבוצות. איך אפשר להשוות בכלל לקליפרס או לברוקלין?

jefffoster10
Editor
2 years ago

רצוי שסימונס יזרוק מילה לניק אנדרסון, אולי יעזור לו להתמודד עם הקשיים המנטליים.
בנוסף, הרעיון של סימונס למערכת של הספרס, עם צ'יפ אינגלנד, מסקרן. מצד שני זה סימונס שאנחנו לא יודעים אם בכלל הוא רוצה להשתנות
מילווקי אטלנטה זה הדרבי של באד ובוגדן
היסטוריה נוספת- להוקס כמועדון הייתה אפיזודה של כמה שנים במילווקי, לפני שהתמקמו סופית באטלנטה
תודה על הסיקורים ועל הויכוחים, אני באופן אישי מקווה שהולידיי וטאקר ימעכו את העכברוש. זו הולכת להיות סדרה סופר מסקרנת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

העכברוש יעשה צחוק מהמתאבק טאקר יעיף לו נאטמאג בין הרגליים מעניין למה הפסיק עם זה טאקר שומר עם רגליים הכי פתוחות בליגה 😂😂
הוא יוציא את טאקר בשנייה בעבירות זה לא דוראנט האהבל
והולידיי המטלית יקבל ממנו בראש קשה.
מה שכן טאקר יאכל את קולינס הרך הזה חחח

jefffoster10
Editor
2 years ago

אדייק- הייתי רוצה שימעכו *פיזית* את העכברוש, השחקן המעצבן בליגה. לא מייחל לפציעות, אבל כן שיכיר קצת מקרוב את טעמו של הפרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  jefffoster10

אני מקווה לפציעות של מידלטון ולופז שיהיה מאוזן מול בוגדן והאנטר שבחוץ. במצב כזה זה מטאטא להוקס על הנגר

גיא הירוק
Admin
2 years ago

עכשיו אחרי שסוף סוף אדי האדרנלין שקעו,
אפשר לסיים את פרק ההתנצחויות ולהתייחס לעיקר.
כדורסל –
.
אייטון.
המון ביקורת קראתי על דרך משחקו ועל כך שהוא לא "מוריד כדור לרצפה" או משחק אחד על אחד.
א. אני בהחלט אשמח לראות אותו מקבל כדורים בפוסט.
ב. לעשות "אמביד" רק יפגע הסאנס. לאייטון חלק עצום בהצלחה של בוקר להגיע לזריקות המיד ריינג' מנקודות אותן הוא אוהב ללא שמירה כפולה. הוא מלווה את התנועה של בוקר "ופותח לו נתיב" כאשר דאבל טים מאוחר מתורגם במהרה לדאנק של אייטון. ללא אותה תנועה, אותן חסימות, החיים של הגארדים של הסאנס קשים בהרבה.
אייטון שמתחיל תנועה כמו אמביד, עם הכדור ביד עם הפנים לסל, אם זה מאזור קשת השלוש (בחירה כדורסלנית נוראה ועצלנית), ואם זה המרפק,
זה אייטון שפוגע במשחק של הסאנס.
.
בוקר.
הבגרות שהוא מגלה, גם אחרי משחקים, השקט הנפשי שהוא מקרין,
זו תגלית עצומה.
איזה כיף לגלות שבוקר הוא מזן השחקנים שעת מגיע הפלייאוף, הם מרימים את יכולתם לגבהים חדשים.
.
מונטי.
לא הכל היה מושלם במשחק. היו רגעים שההתקפה קצת קרטעה,
היו רגעים בהם היציאה לקלעי השלוש הייתה קצת איטית.
אבל עדיין –
ראינו קבוצה שבאה למשחק מוכנה.
כבר ראינו את זה לא פעם בעבר –
אפקט החלודה.
אצל הסאנס זה היה מינימלי.
.
הסאנס של סוף רבע שלישי תחילת רבע רביעי.
שוב נתנו ריצה ששינתה את המשחק בפרק זמן קריטי זה.
השיטה עובדת,
הרוטציות מתפקדות,
ולסאנס כבר 8 ניצחונות פלייאוף רצופים.
איך כתבה חנה?
שלא יגמר לעולם…
.
הסאנס.
לצערי,
סופם של הסאנס לאורך השנים לא שונה (בהשאלה והגזמה, כן?) מסופה של המשוררת.
ככל שממריאים גבוה יותר, הנפילה כואבת יותר (no pun intended)
לא קל להיות אוהד סאנס…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל דאגה אתם אלופים אם אתם לא פוגשים את טריי. הבאקס עם הקללה יקרסו ועם הקללת הרשע יאניס יפצע להם גם נגדכם 🙂

אור
אור
2 years ago

אייטון היה מצוין. הוא לא אמביד וגם לא יהיה אמביד זה נכון

Amitlahev
Editor
2 years ago

תודה על הסיקור המצוין!
איזה כיף לראות את פיניקס! כדורסל שמח, חכם, פשוט ויעיל. מגיעים לזריקות סופר חופשיות מהשלוש, שאפילו סימונס היה משחיל מהן 1 מ-10.
קמרון פיין עם חוצפה חיובית וזריקה מכוערת כמעט כמו של פיניקסר אחר העונה לשם שון מריון, קאם ג'ונסון עם שלשות חשובות והמון האסל, אייטון עם תנועה מצוינת ללא כדור עם טריילרים בדיוק בזמן (ואחוזי שדה אסטרונומיים), ברידג'ס שעושה הכל, קראודר שנתן הגנה ושלשות, טורי קרייג שנתן דקות חשובות ומעל כולם דווין בוקר שלא כפה את עצמו על המשחק ושכשהיה צריך תפר מיד ריינג' אחרי מיד ריינג', ממש כמו מיודענו כריס פול.
רג'י ג'קסון (נותן פלייאוף חלומי), פול ג'ורג' עם תצוגת תכלית מחוץ לקשת ופה ושם קאזינס, מאן, בברלי ורונדו – ממש לא מספיקים נגד העומק והיעילות של הסאנס, לא כאשר הם מציגים תנועה ללא כדור וחדירה והוצאת כדור על בסיס קבוע.

פילי צריכה לעשות חושבים בקיץ. בזבוז של קבוצה. אני לא רואה את אטלנטה עובדים את מילווקי או מנצחים יותר משני משחקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Amitlahev

אם בוגדן חוזר הם יכולים לעבור לטובת ההוקס יש את הקללה ואת קואץ באד והולידיי בהם ננוחם ונחזיק אצבעות.
אולי שטריי כבר יכניס כמה שלשות יהיה גם טוב

Amitlahev
Editor
2 years ago

תמיד יש סיכוי אבל את הז'יטונים אני שם הפעם על מילווקי ובגמר על פיניקס.

שחר אלוני
2 years ago
Reply to  Amitlahev

מסכים, פניקס על הבאקס בגמר מאתגר

golan
golan
2 years ago

תודה רבה על הסיקור המעולה.
לטנ"ש – ברכות על קבוצה שכיף לראות ומנצחק בפלייאוף … שרק ימשיכו ככה.

ברבור שחור
ברבור שחור
2 years ago

קליפרס נגד מילווקי בגמר.
ריברס סיים את קריירת האימון שלו
דווין בוקר פשוט מדהים, איזו קליעה נקייה. אני רואה קרבות מטורפים שלו בעתיד עם מיטשל ולוקה במערב.
סימונס זה בדיחה בגובה 2.1, בכדורעף היה יכול להיות מלך

אור
אור
2 years ago

פלייאוף פי עם 0 נקודות ברבע האחרון, סיבה לדאגה או שיחזור לעצמו מחר?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טיירון לו יעשה התאמות. ילמד איך להוציא את הכדור מהידיים של בוקר. זה לא פשוט כמו עם לוקה ומיצ׳ל כי הפעם – בניגוד לדאלאס ויוטה שהיו המומות מכך שלו העז לעשות דאבל טים באנ בי איי – מונטי וויליאמס לא פראייר והגיע מוכן. הכדור עבר מהר לאייטון בפוסט שידע להעביר אותו לקלעים בפינות, וגם בוקר ידע לנוע טוב ולא להיות סטטי, ובכך להקשות על ״הלכידה״ שלו.
רק מראה כמה קרלייל וסניידר מקובעים ולא יצירתיים. מאמן טוב זה בונוס לכוכבים. לפיניקס יש כזה. אשריהם. אני צופה 1:1 דרמטי. הערב נחים. בטורגן האזר ננוחם 😭

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

תגובה לעניין.
.
מה יקרה כאשר כריס פול חוזר?
(במהרה בימינו. טפו, טפו, טפו…)
הדיווחים הם שהוא לא מראה סימפטומים (מה שעולה בקנה אחד עם הדיווח שהוא חוסן)
אז קשה בהרבה לעצור את הנעת הכדור של הסאנס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבטחתי לך שואב אבק תהיה רגוע זה 4 0 קל. גג יגנבו איזה משחק בבית

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני רוצה להיות אופטימי אבל ממש קשה. אם פול יחזור אז טראפ על בוקר יהיה התאבדות, כי לפול יש יכולת ניהול מבריקה, על אחת כמה וכמה של ארבעה נגד שלושה, וגם מיד ריינג' קטלני כדי לסיים בעצמו.
אם פול לא חוזר, לו חייב להוציא את הכדור מהידיים של בוקר ולתת לאחרים לנצח אותו. ג'קסון וקראודר אתמול היה טובים במיוחד, זה לא חייב לחזור על עצמו. אני הייתי מנסה טראפ מוקדם ואז אובר פליי בכל הכוח כדי לעכב את המסירה חזרה לבוקר ולקוות שילכו למישהו אחר. זה קרה אתמול פעם או פעמיים.
בכל מקרה, אני לא מקנא בטיי לו. הפריסה של פיניקס והבגרות של בוקר, בשילוב עם הקליעה הדוראנטית שלו, הופכים את הדאבל עליו למלכודת.
.
נ.ב. אייטון אתמול במשחק מצויין כרגיל, ועדיין לא הצליח לעשות ולו גם סל אחד(!) מכדרור. אין לו מובס, רק הטבעות. הוא זרק פעמיים ממטר וחצי והחמיץ. מתחיל להרגיש לי כמו סימונס של הגבוהים (מפחד ליזום התקפה).

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

יש לאייטון מהלכי פוסט יפים עם טאצ' מהמיד ריינג'.
לצערי, ושמחתי, הסאנס הולכים פעם אחר פעם על התרגילים שעובדים.
.
אם שמת לב, הקליפרס ניסו למנוע ממנו כדור בפוסט על ידי שמירה לפניו (פרונט),
ובמספרמפעמים שילמו על כך מחיר.
אחרון –
סנטר לא צריך להוריד כדור עם הפנים לסל (ע"ע אמביד). לא אם בחיתוך לתנועה ללא כדור הוא מגיע בקלות לדאנק אחרי דאנק.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

זאת מלכודת דבש חבריקו ראיתי דברים כאלה קורים, שחקן מתאהב ב"רול" נוח של חיתוך ודאנק ונקודות גבוהות באחוזים עוד יותר גבוהים – ושוכח לפתח את המשחק שלו. ופתאום הוא בן 26 וחצי בלי מהלכים. מקווה שאייטון לא יירדם במקום הנוח שפול ובוקר ומונטי שמו אותו (לא במזיד – זה נוח לכולם).

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

ככה בדיוק סימונס "בנה" את עצמו

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אישית, אין לי ספק שאייטון צריך לשחק הרבה יותר סנטר "קלאסי". גם הוא וגם הקבוצה ירוויחו בטווח הארוך.
להבדיל מסימונס,
אנחנו יודעים "שיש לו את זה".
יגיעו אותם רגעים בהם הנעת הכדור מתקשה, בזריקות מבחוץ לא נכנסות – אז היכולת הזו תהיה משמעותית.
אני מקווה ומאמין שבשנה הבאה נראה קפיצה ביכולתו. הוא כבר לא יצטרך לעבור את אותו גרף למידה שעבר השנה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

צודק. לטובתכם שלא ינסה לעשות את הקפיצה עכשיו – ראיתי שכתבת למעלה על החיתוכים על הזנב של בוקר – עושה את זה מעולה. הוא שחקן מאוד חכם. אם יפתח סקילס יהיה חבילה שלמה (עדיין לא בטוח שדומיננטי כמו אמביד או יוקיץ'. אז מה?)

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אייטון לא יהיה אמביד או יוקיץ' (אף אחד גם לא היה יוקיץ').
אני לא בטוח שעבור הסאנס זה רע.
האופי של אייטון,
זה שמאפשר לו לעשות כל כך הרבה עבודה "אפורה",
זה –
א. מדבק. תראה את ברידג'ס וקמרון. הם עושים את התפקיד שלהם נהדר. אני חושב שהעובדה שהבחירה מס' 1 בדראפט נותן עבודה לילה אחרי לילה משפיעה.
ב. קריטי להצלחת הסאנס. כאמור, הסאנס לא צריכים שיעשה "אמביד'. יש להם בוקר.
.
אני בכלל לא בטוח שעם אמביד במקום אייטון הסאנס מצליחים יותר. על אחת כמה וכמה עם כריס פול בקבוצה.
(לא שאני טוען שבפילדלפיה אייטון היה מצליח כמו אמביד. שחקנים שונים)

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
2 years ago

עמית הזכיר פה לעייל את רג'י ג'קסון. באמת שימו לב אליו. עושה עבודה ממש פנטסטית כל הפלייאוף הזה. עד עכשיו 14 משחקים, עם 31 דקות, עם אחוזים של 50.6% מהשדה, 42% מהשלוש, ו92% מהקו, נותן 17.1 נקודות, 3.4 אסיסטים על 1.4 איבודים. וכמעט חטיפה למשחק.
כאשר בעונה הרגילה הוא נתן 10 נקודות למשחק ב20 דקות, ובאחוזים קצת פחות טובים. בקיצור הוא נותן פלייאוף חלומי ממש, וכמובן שחלקו עוד יגדל מעכשיו.

birdman
birdman
2 years ago

לפני משחקי 7 במזרח, מי היה שם לירה על ניצחונות קבוצות החוץ?! איך אני שמח ששתי הקבוצות שנבנו בחטא קיבלו את המגף, וחבל שלא קיבלו גם את המטאטא. האם זוהי פסגת הפרוצס? בעניין ברוקלין, לצערי הם נראים מסוכנים לשנה הבאה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  birdman

מוזר ונדיר ששתי הקבוצות מקום 2-1 מפסידות משחק 7 בבית ומודחות לפני גמר איזורי. לדעתי זה אף פעם לא קרה.

NFS
NFS
2 years ago

פייי איזה ערב (ובוקר).
ההוקס בגמר המזרח מול הבאקס, הייתכן? אני אהיה בעד משחקים צמודים וכו'.
בן סימונס גמר את הסיפור. כזו תצוגה עלובה מ"אולסטאר" – זה כבר לא מצחיק אפילו. פילי צריכים להיפטר ממנו ולחזור שוב שנה הבאה להתחרות על התואר עם אותו השלד.
פיניקס מאוד חזקים, אבל הקליפרס עשויים מהזן שלא מוותר. חכו חכו.

NFS
NFS
2 years ago

שמעון, לא ברור לי משהו..
אתמול פירסמת טור שכבר מסביר לריברס איך לעבור את *מילווקי*.
טענת שיוטה ינגבו את הקליפרס.
אני חושב שאתה צריך בשקט לחכות לכניסה למייבש אחרי הסחיטה במכונת הכביסה..

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

מה לא ברור לך? – הוא ניגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

יש הערה קטנה בסוף ההשתלמות אבל כבר התייבשתי במייבש

NFS
NFS
2 years ago

על ג'ו האריס אני נותן לך קרדיט

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

גו האריס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה יכול לספור לעצמך. לוב לייאפ דאנק אמיתי. הוצאות ל3 לא אמיתי

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

אני ספרתי, רוצה לראות אם אני מבין אותך נכון ואם אתה מקבל אותו הדבר. השאלה למה אתה מפחד לספור ולספר.
ובכן, למה באמת?